Ostatnia Wiadomość - nie widoczny
Nie masz dostępu do oglądania Hyde Parku.

(7) 1 [2] 3 4 ... Ostatnia » ( Idź do pierwszego nieczytanego posta ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Róża Wiatrów- ZAPISY, na gwiady i gwiazdeczki
panett
Post: Feb 5 2006, 8:30
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 562
Dołączył: 30-August 05



Zapisuję się na żółtą 16 ramienną i niebieską 8 ramienną
PMEmail PosterAOL
Top
annawoz
Post: Feb 5 2006, 8:31
Quote Post


Unregistered








Ja poproszę 16-ramienną brązową i 16-ramienną niebieską i kawałek bordiury i ....no dobra starczy icon_mrgreen.gif I na kiedy to?
Top
Maryla
Post: Feb 5 2006, 8:33
Quote Post


Unregistered








QUOTE (lilka @ Feb 5 2006, 10:35)
do zadnej Warszawy nie jade, 17 (to jest piatek!!!) to ja pracuje. 18 tez na pewno cos bede miala, jesli nie caly dzien, to kilka godzin. Ale nie ukrywam, ze mi zal, ze mnie nie bedzie sad.gif

Lilka, Ty sobie tu żadnych sztucznych usprawiedliwień nie wyszukuj wsciekly.gif
W piątek - to w przedszkolu są dzieci, a nie my ( chociaż jaka to różnica icon_mrgreen.gif ). Spotykamy się sobota/niedziela. Masz ponad miesiąc na zorganizowanie sobie wolnej soboty. Chyba nie chcesz, żeby ktoś narażał się na stratę czasu i kasy , żeby za uszy przywlec Cię z tego Opola ??? co ?? walek.gif wsciekly.gif banned.gif
Top
annawoz
Post: Feb 5 2006, 8:33
Quote Post


Unregistered








I jednak jeszcze dołączę się do szycia w Warszawie dużej środkowej hurra1.gif hurra1.gif Ale będzie fajowo brawa1.gif brawa1.gif
Top
MKatarynka
Post: Feb 5 2006, 8:36
Quote Post


Unregistered








a ja oficjalnie zapytam, czy nie można by tego fioletowego zamienic na różowy ??? - zapewniam wszystkie odcienie różowego
Top
AniaB.
Post: Feb 5 2006, 8:39
Quote Post


Unregistered








A ja oficjalnie odpowiadam- toć marynarze by zawału dostali, jakby mieli się kierować różową Różą Wiatrów.
jezor1.gif





Chociaż żyjemy w państwie demokratycznym, więc jakby co, to mogę się ugiąć. rolleyes.gif

Ale ci biedni marynarze! sad.gif
Top
lilka
Post: Feb 5 2006, 8:49
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1 924
Dołączył: 31-August 05



Maryla!!! rencia.gif rencia.gif rencia.gif

Prosze zorgnizowac szycie w sierpniu, to jest jedyny miesiac, kiedy ja mam dwa dni wolne pod rzad i nie sa to swieta Bozego Narodzenia ani Wielkanoc icon_mrgreen.gif
PMEmail Poster
Top
Maryla
Post: Feb 5 2006, 8:52
Quote Post


Unregistered








Lilka - w sierpniu moja śliczna, to ja grzyby zbieram w środku wieeeeeeelkiego lasu, a nie o szyciu myślę icon_mrgreen.gif


i zdania nie zmieniam - wyszukujesz sztuczne przeszkody banned.gif
Top
Beata
Post: Feb 5 2006, 8:55
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Leon Zawodowiec
Postów: 5 928
Dołączył: 30-August 05



Aniu ja sie zglaszam na
16 ramienna niebieska C
8 ramienna zielona B
8 ramienna niebieska C
tym razem chce i ja dodac moja mala cegielke do wspolnego projektu wub.gif
PMEmail Poster
Top
eva
Post: Feb 5 2006, 8:58
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Admin
Postów: 10 554
Dołączył: 29-August 05



Ja tam nie lubie fioletowego, ale tu kurcze pasuje. MKartarynko moze bys sie jednak zgodzila, zeby fioletowy zostal, ja mam taki ladny kawalek trumiennego jasno-fioletowego - no taki lekko wrzosowy (dolozyli mi go jako bonus) , to chetnie go komus przesle rolleyes.gif
PMEmail Poster
Top
eva
Post: Feb 5 2006, 9:04
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Admin
Postów: 10 554
Dołączył: 29-August 05



JA SIE DOPYTUJE GDZIE JEST SCHEMAT Z NUMERKAMI (tzn kazda gwiazdka ma swoj numerek) - ja MUSZE to miec, ja rozpoznaje elementy po numerka a nie jakims tam "16-ramienna gwiazda zolta B" - to moze zostac jako opis , ale gwiazda ma mies woj numerek, zeby bylo wiadomo, ktora konkretnie sie szyje, tzn gdzie ona bedziie polozona na patchworku - Ania - blagam 0029.gif 0029.gif 0029.gif 0029.gif numerki 0029.gif 0029.gif 0029.gif
PMEmail Poster
Top
eva
Post: Feb 5 2006, 9:05
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Admin
Postów: 10 554
Dołączył: 29-August 05



Beatko - ta ja CI musze przesalc material na tlo rolleyes.gif , albo jakos przez Krzyska - to sie dogadamy jeszcze
PMEmail Poster
Top
Beata
Post: Feb 5 2006, 9:08
Quote Post


nie do opanowania
******

Grupa: Leon Zawodowiec
Postów: 5 928
Dołączył: 30-August 05



eva, jesli Krzysiek bedzie na swieta Wielkanocne to wtedy mozesz podac wub.gif 0029.gif
PMEmail Poster
Top
MKatarynka
Post: Feb 5 2006, 9:11
Quote Post


Unregistered








QUOTE (eva @ Feb 5 2006, 12:48)
Ja tam nie lubie fioletowego, ale tu kurcze pasuje. MKartarynko moze bys sie jednak zgodzila, zeby fioletowy zostal, ja mam taki ladny kawalek trumiennego jasno-fioletowego - no taki lekko wrzosowy (dolozyli mi go jako bonus) , to chetnie go komus przesle  rolleyes.gif

To ja poprosze o ten jasnofioletowy bo właśnie jasnego mi brak smile.gif

Macie taką siłe persfazji, że pogodziłam sie z tym brakiem różowego... sonic.gif
Top
AniaB.
Post: Feb 5 2006, 9:35
Quote Post


Unregistered








QUOTE
A SIE DOPYTUJE GDZIE JEST SCHEMAT Z NUMERKAMI

Wstawiam. sonic.gif
Czy jeszcze chcesz połączyć moją numerację z gosiną? sonic.gif
Top
0 użytkownik(ów) czyta ten temat (0 gości i 0 ukrytych)
0 zarejestrowanych użytkowników:

Topic Options (7) 1 [2] 3 4 ... Ostatnia » Reply to this topicStart new topicStart Poll

 



[ Script Execution time: 0.0500 ]   [ 12 queries used ]   [ GZIP Włączone ]




Kołderki istnieją od 16 marca 2004 roku, a w tym miejscu jesteśmy od sierpnia 2005 roku



copyright by Edek z Krainy Kredek


MKPortal M1.0 Š2003-2005 - All Rights Reserved